آموزشگاه گویندگی خانه صدا

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانشهرک غرب، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان بوستان مجتمع افق، طبقه 6، واحد 49

آموزشگاه گویندگی خانه صدا

آموزشگاه گویندگی خانه صدا به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کانون آگهی و تبلیغات آرزوهای بزرگ فعالیت می‌کند. این کانون فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، فعالیت خود را از سال 1385 و با صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور آغاز کرده است.
این کانون مفتخر به این است که در طول سالیان فعالیت خود توانسته است به شکل اختصاصی، برنامه‌های متعددی را در رادیو و تلویزیون، در قالب برنامه‌های اشتراکی تهیه و پخش نماید. این موسسه تاکنون فعالیت‌های بسیاری در زمینه تخصصی خود داشته است. یکی از فعالیت‌های مهم کانون آگهی و تبلیغات آرزوهای بزرگ، راه‌اندازی آموزشگاه گویندگی و فن بیان و مجری‌گری است.
آموزشگاه گویندگی خانه صدا فعالیت رسمی خود را از سال 1392 آغاز کرده است. آموزش‌های ارائه‌شده توسط این آموزشگاه، در قالب دوره‌های مقدماتی گویندگی و نیز دوره‌های میانی و پیشرفته آن می‌باشد. همچنین ارائه آموزش‌های گویندگی در فضای مجازی، جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی برای کانال‌های موفقیت، روانشناسی، دکلمه، شعر و … از دیگر تخصص‌های این مجموعه می‌باشد.
آموزشگاه خانه صدا با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و گران‌بهای اساتید این فن و همکاری و تعامل نزدیک با مجریان مطرح سینما و تلویزیون، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌نماید. هنرجویان پس از پایان دوره، به اخذ مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نائل می‌شوند.
فعالیت‌ها

بهره‌مند از استودیوی حرفه‌ای ضبط صدا
راه‌اندازی رادیو نمایشگاهی و رادیوهای کنفرانس
برنامه‌های مشارکتی جهت پخش در صداوسیما
برگزاری جنگ، مراسم و جشن توسط کانون

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر