آموزش خوشنویسی با خودکار دوره مقدماتی

در خراسان رضوی ، مشهد
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد
    خیابانسلمان فارسی، نبش سلمان 8

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی قلم نوین

دوره های تخصصی آموزشی خوشنویسی با خودکار

یکی از جنبه های مثبت شخصیت هر فرد، دست خط او و زیبایی آن از نظر خوشنویسی می باشد، بطوریکه همیشه انسان ها درست یا نادرست از روی ظاهر درباره دیگران قضاوت می کنند، در نتیجه یکی از پارامترهایی که اغلب مورد توجه قرار می گیرد، خوشنویس بودن فرد در نظر دیگران است. حال آنکه امروزه همه ی افراد با خودکار می نویسند و هرکسی نیاز به نوشتن دارد، در نتیجه خوشنویسی با خودکار فنی است که بصورت روزمره هر فردی با آن سرو کار خواهد داشت. هرچه این هنر زیباتر باشد، جایگاه فرد در نظر دیگران بهتر خواهد بود.

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی قلم نوین با ۱۴ سال سابقه آموزش هنر کاربردی خوشنویسی با خودکار در مشهد و بهرگیری از اساتید مجرب و متخصص در امر آموزش خوشنویسی با خودکار و استفاده از روش های نوین و تکنولوژی روز همراه شماست.ما به شما تضمین ۱۰۰% میدهیم که با گذراندن یک دوره آموزش مقدماتی خوشنویسی با خودکار در آموزشگاه آزاد هنری قلم نوین می توانید صاحب دستخطی زیبا و خوانا و کاربردی در امور نوشتاری روزمره تان شوید.

“آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی و خوشنویسی با خودکار قلم نوین” از دی ماه سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را تحت نظارت و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مقدس آغاز نموده است.

هدف و رسالت اصلی در “آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی قلم نوین“ ترویج فرهنگ و اصالت ایرانی و اسلامی بوده و در مدت ۹ سال اخیر به لطف پروردگار و همراهی و همکاری صمیمانه شما مردم عزیز و اصیل توانسته است گامهایی در راستای رسالتش بردارد. بی شک سرمایه اصلی ما در آموزشگاه “قلم نوین” اعتماد و حضور شما بوده و بدون حمایتها و یاری شما طی نمودن این راه، بسیار مشکل و حتی غیر ممکن و ناتمام میماند و دستیابی به اهداف و رسالت بسیار دور می نمود.

شما در آموزشگاه آزاد هنر های تجسمی قلم نوین مهارتهای ضروری و کاربردی هنری را می آموزید و میتوانید در امور روزانه از آنها استفاده کنید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه میتوانید با چند جلسه آموزش درست و حرفه ای از دستخطی خوانا و زیبا در نوشته جات روزمرّه لذت ببرید و با اعتماد به نفس بیشتری بنویسید و زندگی کنید.

این آموزشگاه با تکیه بر شیوه‌های صحیح آموزش خلاقانه و با بهره‌گیری از کادر اساتید مجرب و آگاه به فن‌آوری روز و با تدوین برنامه‌های آموزشی هدفمند، هنرجویان را علاوه بر آموزش در دپارتمان‌های معرفی شده، با فنون کاربردی رشته تحت آموزش نیز به صورت عملی آشنا نموده تا با شناخت فضا و حیطه کاری رشته خود، مهیای بازار کار گردند. خط مشی آموزشگاه برنامه‌ریزی و اجرای شیوه آموزش خلاقانه، علمی، هنری و کاربردی بوده و کلیه دوره‌های آموزشی نیز جهت براورده نمودن نیاز هنرجویان طرح ریزی و آماده گشته است. در این روش هدف ما جلوگیری از ایجاد یک نسخه آموزشی مشترک برای هنرآموز بوده تا وی بداند با راهبرد چنین روشی و دوری از شیوه کپی کاری، در راستای تقویت تکنیک و نگرش شخصی به مرحله تألیف و نگاه هنری نایل خواهد گشت.

دوره های آموزشی:

مقدماتی

پیشرفته

استادی

2335  هنرجو آموزش داده ایم

283  دوره آموزشی برگزار کرده ایم

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر