آینه کاری مدری دکوراسیون داخلی

در تهران ، تهران
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانفلکه دوم صادقیه، خیابان اشرفی اصفهانی، ابتدای بزرگراه جلال آل احمد، پلاک174، واحد 6

آینه کاری مدری دکوراسیون داخلی

آینه کاری هنر مربوط به ایرانی‌ها بوده و از دوره ساسانیان تاکنون بسیار رواج گرفته است؛ آینه ها از زمان‌های قدیم در منازل به صور مختلف برای تزئین ساختمان استفاده می‌شدند و آینه کار با برش آینه ها در شکل‌های مختلف و طراحی آن‌ها در کنار هم به شکل‌های هندسی زیبایی می‌رسید.
قیمت آینه کاری منزل موضوع موردبحث در این نوشته می‌باشد به عواملی بستگی دارد.
جهت بررسی قیمت آینه کاری منزل لازم است که کاربرد هرکدام از این آینه ها را بدانید، زیرا بر اساس نوع استفاده قیمت متغیر است.
رنگ آینه ها، ضخامت آینه و همچنین تراش‌کاری یا عدم وجود تراش نیز بر روی قیمت آینه کاری منزل متأثر می‌باشد.

آینه کاری دیوار

دیوار آینه ای همان آینه کاری دیوار می‌باشد که جایگزین خوبی برای دیوارهای گچی و حتی کاغذهای دیواری است. دیوار آینه ای به‌عنوان یک نقطه عطف در دکوراسیون فضای منزل شما به‌حساب می‌آید؛ به همین دلیل باید در یک نقطه استراتژیک از فضا به کار گرفته شود که از بیشتر نقاط دید به آن وجود داشته باشد.دیوار آینه ای علاوه بر نمای لاکچری که ایجاد می‌کند اگر به‌طور درست نصب شود سبب می‌شود که فضای شما بسیار بزرگ‌تر ازآنچه هست دیده شود. اینه کاری دیوار تا چند سال گذشته بیشتر در سرویس بهداشتی و گاها در راهروهای ورودی استفاده می شد اما امروزه استفاده از دیوار آینه ای در تمامی نقاط منزل ایده‌ای بسیار جالب است و با کمی خلاقیت می‌توان طرح‌های جذابی ایجاد نمود.
آینه کاری دیوار هنری بسیار زیبا بوده که شما همزمان دو تیر میزنید. یعنی علاوه بر اینکه دیواری منحصر به فرد طراحی نموده اید از خرید آینه برای پذیرایی نیز بی نیاز می شوید.
آینه کاری دیوار منزل علاوه بر اینکه فضای خانه را بزرگتر از میزان واقعی نشان می دهد، محیط خانه را نیز دلبازتر می نماید. امروزه آپارتمان نشینی به عنوان یک سبک متداول در زندگی اکثر انسان ها را باید قبول کرد و راه حل هایی برای دلبازتر کردن آن پیدا کرد. توصیه ما به شما این است که از دیوار آینه ای به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی استفاده نمایید.

آینه کاری منزل
همان‌طور که گفته شد آینه کاری منزل فقط مختص به‌جای خاصی نیست و در تمامی فضای خانه با توجه به سلیقه شخصی کارفرما و طراح نصب می‌شود. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه نمایید بازتاب نور است زیرا هرچه بازتاب نور در آینه بیشتر باشد فضا بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. آینه کاری منزل برای اتاق‌خواب دارای چند حالت است:
نصب یک آینه بلند و عریض روبروی تخت خواب به‌گونه‌ای که بیشترین نور را جذب کند.
نصب دو آینه در دو طرف تخت خواب
یا در حالت سوم نصب آینه در کنج اتاق جهت اضافه نمودن بعدی به فضا نیز ایده قشنگی می‌تواند باشد.
ایده دیگری که برای آینه کاری منزل بکار می‌رود استفاده از اشیایی مانند کمد دیواری یا درب‌های ریلی موجود در اتاق است که سبب بزرگ‌تر شدن فضا می‌شود و نیازی به نصب بر روی دیوار نیست.

آینه کاری سقف
آینه کاری سقف کاری بسیار دشوار است و فقط افراد ماهر و طراحان قوی آن را انجام می‌دهند. آینه کاری سقف برای خانه‌های دوبلکس که دارای سقف بلندی هستند سقف را بلندتر نشان می‌دهد. اما در منازلی که سقف از حد استاندارد کوتاه‌تر باشد می‌توان از آینه کاری سقف برا

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر