تابلو منبت

در اصفهان ، اصفهان
    قیمت12,000,000 تومان
    پدیدآورندهاستاد حیدری
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    خیابانمیدان احمد آباد- خیابان ولی عصر- کوچه 26- پلاک7

تابلو منبت

ابعاد
60*80 سانتی متر
جنس چوب

از زیباترین صنایع‌ دستی در ایران، هنر منبت می باشد. منبت ‌كاری يكی از هنرهای اصيل و قديمی ايران به شمار می رود كه ريشه در تاريخ و فرهنگ اين کشور دارد. این هنر بسیار ظریف و بی‌نظیر بوده و در دنیا جزء قوی ترین آثار هنری ایرانیان محسوب می شود و نماد ذوق و سلیقه هنرمندانی است که با خلاقیت خود آثاری هنری سرشار از احساس ایجاد می کنند.

منبت کاری به نوعی کنده کاری و حکاکی بر روی چوب گفته می شود که با هدف خلق یک طرح یا نقش بر روی چوب صورت می گیرد. این هنر ایرانی از گذشته تا به حال همواره مورد استقبال همگان بوده که در آثار حجمی و تزئینی فراوانی به کار گرفته شده است. یکی از موارد استفاده از منبت کاری در تابلوهای تزئینی است. در زندگی های ایرانی و دکوراسیون منزل اغلب ما، تابلو ها جایگاه ویژه ای دارند و نقش مهمی در زیبایی بخشیدن به فضای خانه دارند. اما در صورتی که این تابلوها از هنر منبت ساخته شده باشند تبدیل به یک شاهکار هنری خواهند شد که علاوه بر ایجاد جلوه ای خاص در دکوراسیون، یک اثر فاخر ایرانی را در منزل خود به نمایش گذاشته اید.

تابلوی منبت کاری طرح دو غزال در ابعاد ۶۰*۸۰ یکی از بهترین نمونه ها برای هنر منبت کاری به شمار می رود که خلاقیت و احساس یک هنرمند ایرانی، این طرح بی نظیر و دارای ظرافت را به وجود آورده است. یک عنصر مهم در هنر منبت کاری، برجستگی است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این طرح دارای برجستگی های ظریف و انحناهای زیبا و متناسبی است که به خوبی قابل مشاهده می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر