رنگ کاری – طراحی داخلی

در تهران ، تهران
    قیمت14,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانبلوار کشاورز-خیابان ۱۶ آذر-پلاک ۷۸-طبقه ۴

رنگ کاری – طراحی داخلی

نقاشی ساختمان در تهران تخصص ماست.

نقاش حرفه ای و با تجربه می تواند انواع تکنیک های رنگ کاری ساختمان را اجرا کند. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید ولی علاقه به نقاشی ساختمان شخصی خود دارید از این تکینک ها می توانید به سادگی استفاده کنید. رنگ کاری ساختمان با این تکنیک ها ساده بوده و موجبات سرگرمی خانواده ها را نیز فراهم می کند.

تکنیک اسفنجی
تکنیک اسفنجی یک راه ساده برای طرح دار کردن دیوارهای رنگ شده است. پس از رنگ کاری ساختمان با استفاده از این تکنیک روی دیوارها را به زیبایی طرح دار کرده و از هنر خود لذت ببرید. این تکنیک با استفاده از یک تکه اسفنج انجام می شود.

اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت رفت و برگشت ضربدری روی دیوار بکشید. برخی از افراد کل سطح دیوار را با استفاده از اسفنج رنگ آمیزی می کنند که در نوع خود زیبایی خاصی دارد.

تکنیک پارچه
ابتدا به اندازه مورد نیاز پارچه تهیه کنید. پارچه ها را تکه تکه کرده و مچاله کنید . گلوله پارچه ای را را به رنگ آغشته کرده و همچون تکنیک اسفنجی روی دیوارها بکشید به همین سادگی! استفاده از تکنیک پارچه وقت گیر بوده و هر پارچه برای یکبار قابل استفاده است.
تکنیک بافت دار

این تکنیک کمی دشوارتر است و با استفاده از خمیر پودر مل، روغن الف، رنگ روغنی و آب انجام می شود. این خمیر در حد ماست شل بوده و برای بافت دار کردن بخشی از سطح دیوار به کار گرفته می شود. استفاده از این تکنیک در رنگ کاری ساختمان برای همه دیوارها چندان مرسوم نیست.

تکنیک رنگ برداری با پارچه
این تکنیک بر خلاف تکنیک پارچه انجام می شود. روش کار بدین صورت است که ابتدا همه سطح دیوار با استفاده از قلمو و رنگ نیمه رقیق، رنگ آمیزی شده سپس رنگ اضافی از روی دیوار برداشته می شود.

تکنیک رنگ برداری با پارچه نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد قبل از خشک شده رنگ کاری ساختمان و رنگ های نیمه رقیق، با استفاده از پارچه نخی گلوله شده روی دیوار ضربه بزنید. به این ترتیب مقداری از رنگ های روی دیوار برداشته شده و نقش گلوله پارچه ای روی دیوار باقی می ماند.

تکنیک رنگ کاری ساختمان راه راه
راه راه کردن دیوارها اغلب به صورت تک دیوار اجرا می‌شود و مناسب همه دیوارهای منزل نیست. روش کار در این تکنیک بسیار ساده است ابتدا با کمک متر خیاطی نقطه وسط دیوار مورد نظر را مشخص کنید. از این نقطه در سمن راست و چپ به اندازه دلخواه مثلاً ۸ سانتیمتر جدا کنید. به این ترتیب یک نوار ۱۶ سانتیمتری در وسط دیوار جدا شده، این کار را برای تمام سطح دیوار مورد نظر انجام داده و همه اندازه‌ها را به صورت ۱۶ سانتی متری مشخص کنید.

با اندازه گیری سطح دیوار می‌توانید عدد مناسب برای راه‌ها را پیدا کنید. روی خطوط علامت گذاری شده را با چسب کاغذی بپوشانید. بهتر است از دو رنگ متضاد برای رنگ کاری ساختمان راه راه استفاده کرده و راه‌ها را یکی در میان از یک رنگ کار کنید. زیبایی این تکنیک در اندازه گیری دقیق و صحیح است.

تکنیک نقاشی با اسپری
استفاده از اسپری در رنگ کاری ساختمان می تواند موجب سرعت عمل بیشتری شود. دستگاه های پخش اسپری برقی و یا دستی در بازار موجودند که برای همین منظور ساخته شده اند. با پر کردن مخزن زیر اسپری از رنگ مورد نظر می توانید کار رنگ کاری ساختمان را شروع کنید. البته این تکنیک آن

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر