طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کودک

در اصفهان ، كاشان
    قیمتتماس بگیرید
    استاناصفهان
    شهركاشان
    خیابانمیدان معلم ، ابتدای بلوار مطهری ، ساختمان تکسازان

طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کودک
شرکت تکسازان با بهره گیری از نظرات مشتریان خود سعی دارد تا با طراحی یک محیط آرام و دلپذیر ، مشتریان را از داشتن یک منزل راحت و با تجهیزات مدرن بهره مند سازد .
شرکت تکسازان تا به حال این فرآورده های خاص خود را بیش از 500 پروژه اجرا نموده و با استفاده از تجارب گذشته و ماشین آلات اتوماتیک و CNC های مدرن ، تلاش در بهبود محصولات خود و نزدیک شدن به تمام خواسته های مشتریان خود را دارد .

اتاق کودک باید دارای فضایی آرامش بخش باشد تا کودک زمانی را که در اتاق سپری میکند احساس امنیت و آرامش داشته باشد و از بودن در اتاق خود خسته نشود.در این مقاله چند نکته را راجب نحوه ی چیدمان و رنگ اتاق کودک می پردازیم:

چیدمان اتاق کودک
اول از همه سبکی را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید که کودک شما آن سبک را دوست دارد ؛ سپس هر نوع سبکی را که انتخاب می‌کنید باید دارای محیط های جدا از هم باشد و در عین حال با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. این محیط باید دارای فضایی مناسب بازی ، مناسب استراحت ، خواب و مطالعه ی کودک باشد و حتماً یک قسمت برای چیدمان وسایل بازی و مطالعه باشد تا کودک نظم را یاد بگیرد.
رنگ اتاق کودک
هر رنگی تأثیر خاص خود را بر روی جسم و روح کودک می‌گذارد همین مسئله باعث شده است که انتخاب رنگ تاق کودک مسئله مهمی برای والدین شود حتی رنگ سیسمونی نیز تأثیر بسزایی بر روی نوزاد دارد. رنگ های نرم و قابل انعطاف برای اتاق کودک مناسب تر است زیرا باعث آرامش و خواب راحت کودک می‌شود.رنگ های سبز آبی صورتی جزء رنگ های نرم هستند.رنگ های پر انرژی مثل قرمز ، زرد و نارنجی برای کودک نیز خوب است و باعث نشاط و فعالیت کودک می شود ولی برای خواب مناسب نیست و سبب بدخوابی کودک می شود.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر