طراحی و اجرا نمای چوبی

در تهران ، تهران
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانخیابان ظفر - خیابان فرید افشار - خیابان دلیری - خیابان صفری - خیابان ناز - کوچه شیخ عطار - نرسیده به بابک - پلاک 1

طراحی و اجرا نمای چوبی

نمای چوب ترموود | نمای ترموود

می توان گفت چوب یکی از کهن ترین مصالحی است که در ساختمان مورد استفاده قرار می گرفت. از مزایای قابل ملاحظه ای که می توان از چوب نام برد، سبک بودن، بافت و نقش گره های زیبای چوب است که به بناها جلوه خاصی می بخشد. امروزه نیز چوب با توجه به جنبه ی زیبایی شناختی و همچنین استقامت بالا در صنعت ساختمان به عنوان یکی از عناصر اصلی مورد توجه قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی متخصصین این امر موفق به اصلاح و رفع برخی از عیوب چوب گردیده اند و چوب ترمو را تولید نموده اند که سالهاست با استقبال چشمگیری در حوزه های مختلف روبرو گردیده است.

همین زیبایی است که معماران و متخصصینی که در حوزه ساختمان مشغول به فعالیت هستند را وادار می نماید توجه بیشتری به این مصالح در حرفه خود داشته باشند و به زیبایی بنای خود افزون نمایند.

چوب یکی از اولین مصالحی است که بشر برای ایجاد یک محیط امن از آن استفاده می نموده است، محیطی که در آنجا آسایش، آرامش و امنیت داشته باشد که با قرار دادن یکسری چوب های عمودی و افقی در کنار یکدیگر آن محیط را تبدیل به یک سرپناه یا خانه چوبی می نمودند. در حال حاضر با انجام یکسری فعالیت ها این مصالح را فرآوری کرده و آن را تبدیل به چوب ترمو که مقاومت آن در شرایط آب و هوایی بیشتر از چوب ترمو نشده می باشد.

نمای ساختمان از جمله فضاهایی است که می توان برای زیبا سازی آن از چوب ترمو استفاده نمود و سبکی خاص و طبیعی با نمای چوب به ساختمان ایفا نمود همچنین یک حس خوب و مثبت را برای مردمی که در آن ساختمان سکونت دارند ایجاد می نماید نه تنها برای ساکنین بلکه برای تمام افرادی که درآن محیط زندگی می کنند و یا در حال عبور هستند ایجاد می نماید.

مهم نیست نمای داخلی باشد یا نمای خارجی، زیر پای شما باشد یا بالای سرتان، درمحیط مرطوب باشد یا خشک، مهم این است که چوب فرآوری شده یا همان چوب ترمو را می توان در هر مکان و محیطی اجرا نمود و از زیبایی آن لذت برد.

نما معرف ساختمان و ویترینی از معماری خانه می باشد که امروزه با به کارگیری نامناسب مواد و مصالح در نمای ساختمان ها چهره شهر را به یکنواختی و سردی کشیده است اتفاق خوب در این بین ورود چوب به متریال های ساختمانی می باشد که با توجه به بازگشت آن به چرخه محیط طبیعی حس زیبایی شناسی و آرامش را به شهر باز گردانده است. استفاده از چوب ترمو در نمای خارجی ساختمان ها علاوه بر زیبایی منظرشهری، کاربردهای عملی بسیاری را دارا می باشد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشت استفاده از مصالحی است که در کنار یکدیگر به صورت ترکیبی از زیبایی و دوام کافی در نمای خارجی برخوردار باشند ترموود در نمای ساختمان ها کاربرد بالایی دارد که با توجه به عملیاتی که بر روی آن انجام می شود از مقاومت بالایی برخوردار است.

یکی از بهترین گزینه ها دراجرای نمای ساختمان، چوب است که با توجه به وزن نسبتا پایین آن با دیگر مصالح نصب آن را سریع و آسانتر می باشد و هزینه های ساخت را نیز در ساختمان به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد. با توجه به عدم پیچ خوردن و تاب برداشتن، چوب ترمو دارای ثبات ابعادی بی نظیری می باشد به طوری که مبدل به محصولی منحصربه فرد گشته است. چوب اصلاح شده با حرارت در مقابل گرما و هوای آزاد دارای مقاومت

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر