فروشگاه صنايع دستي مس گلشهري

در اصفهان ، كاشان
    استاناصفهان
    شهركاشان
    خیابانخیابان علوی

فروشگاه صنايع دستي مس گلشهري
فروشگاه صنايع دستي مس گلشهري در نظر دارد براي ترويج استفاده از مس در ايران كليه ظروف مسي و زيورآلات مسي را با بهترين كيفت ممكن و كمترين قيمت به هموطنان خوب ايراني ارائه نمايد اين فروشگاه سعي دارد تا در زمينه تنوع محصولات،تمامي نياز هاي مشتريان خود را براورده نمايد و قادر به ارسال درخواست مشتريان به تمامي نقاط ميباشد.
هنر حکاکی بر روی مس از جمله هنرهای اصیل ایرانی است که از سده های پیش تا به امروز با هنر دست استادان ایرانی شکل گرفته و به بلوغ رسیده است.در حکاکی به روش سنتی، در ابتدا پشت مس را با قیر می پوشانند.این کار باعث می شود که از چین و چروک خوردن و موج برداشتن آن که توسط چکش کاری بوجود می آید، جلوگیری شود. بعد از انجام قیر پوشی، طرحی را که جهت حکاکی انتخاب کرده اند بر روی مس کشیده و به وسیله ابزار مخصوصی به نام نیم بر رویه مس را شروع به برداشتن می کنند.به علاوه، در بعضی اوقات، بسته به سلیقه استادکار نقشها را به وسیله نقره و یا طلا تزئین می کنند.
مس از خواص درمانی بیشماری برخوردار است. کمبود یون مس در بدن باعث بروز احساس رخوت، خواب آلودگی و کسالت می شود.معمولا پزشکان به کسانی که از درد مفاصل رنج می‌برند، استفاده از دست‌بند یا انگشتر مس را توصیه می‌کنند و دلیل این امر را هم کمبود یون‌های مسی در خون ذکر می‌کنند که با تماس پوست با مس بخشی از این کمبود جبران می شود و از درد مفاصل تا حد زیادی میکاهد.
تا چند دهه پیش، مردم کشورمان رسم داشتند برای پخت غذا به خصوص خورشت و آش از قابلمه‌های مسی استفاده می‌کردند و کفگیر آهنی به نام حسوم که موقع پخت غذا دائم درون آن قرار میدادند.ولی هیچ‌کس نمی‌دانست چرا باید این کفگیر درون قابلمه مسی قرار بگیرد، فقط می‌دانستند برای پخت غذا خیلی لازم می‌باشد.اما امروزه وبا توجه به خواص تایید شده مس،استفاده از این ظروف و همچنین زیورآلا ت مسی رونق به نسبت خوبی گرفته واین هنر اصیل در حال احیا و تکامل می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر