فروشگاه صنایع دستی ایوان

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانالهیه، خیابان مهدیه، خیابان لسانی، پلاک 1

فروشگاه صنایع دستی ایوان
آرت شاپ ایوان
آثار مدرن و منحصربه‌فرد

«ایوان» گالری آثار هنریه که در خانه‌ای با معماری منحصربه‌فرد‌ واقع شده. اینجا به دست موسس گالری، «حوری قویمی» تاسیس شده که سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌ی مد و برندینگ داره و طراحی داخلی گالری هم کار خود اوست. یه فضای خیلی مدرن و ساده که توسط جوانه انساندوست راه‌اندازی شده و در زمینه‌‌ی طراحی کیف و کفش به اسم «زمین» هم فعالیت می‌کنه. در کنار اهمیتی که این آرت‌شاپ به هنرمندان می‌دهه، ایده‌ی کلیش، گردآوری و ارائه‌ی مجموعه‌ای از اکسسوری‌های مدرن و خاصه؛ هم‌راستا با آثار هنری موجود در گالری.

این خانه با استفاده از نیم طبقات بیرون‌رفته و تورفته‌ی متعدد باعث ایجاد فضاهای مختلف شده که در یکی از این قسمت‌ها آرت‌شاپ ایوان قرار گرفته. یکی از قسمت‌های جالب که تبدیل به یکی از مشخصه‌های گالری هم شده، ایوان بزرگ و سرسبزیه که فضای خوبی برای تعامل افراد ایجاد کرده. اسم «ایوان» از همین ایوان اومده که یکی از المان‌های اصلی معماری بناست.

آرت‌شاپ در مواقعی که رویدادی در گالری در جریانه، از بازدیدکنندگان بسیاری بهره‌ می‌بره که پس از دیدن آثار گالری از کارهای هنری بخش اکسسوری و طراحی محصولات دیدن می‌کنن. از جمله هنرمندانی که با این آرت‌شاپ همکاری می کنن می‌توان به شاهپری سهایی، مریم خزعلی، مهشید تحصیلی، لاله ثریا، لاله فیاضی، میرمولا ثریا، میم اکسسوریز، آرمین نجیب و دو دیزاین اشاره کرد.

بیشتر قطعات این آرت‌شاپ کوچکن؛ مثل لوازم دکوری منزل، زیورآلات، کیف‌ها و کفش‌های دست‌ساز، زیرلیوانی، کوسن، ظروف، نمکدون، و اجسام حجیم‌تر مانند گلیم و کلکسیونی از کتاب‌های ایرانی و غیرایرانی. کتاب‌های غیرایرانی بیشتر راجع به هنر و هنرهای تجسمی‌ان. کتب تخصصی طراحی زیورآلات و آثار هنرمندان شاخص دنیا هم در بینشون به چشم می‌خوره. کتاب‌های ایرانی نیز از نشر موزه‌ی هنرهای معاصر و نشر نظر انتخاب شده. از متریال‌هایی که در آرت‌شاپ ایوان بیشتر دیده میشه نقره، طلا، سفال، نمد و جواهرات سوزن‌دوزی‌شده رو میشه نام برد.

آرت‌شاپ ایوان قصد داره اجسام مدرن رو جمع آوری کنه تا با آثار هنری گالری هم‌خوانی داشته باشن. بعضی از هنرمندان تنها در آرت‌شاپ ایوان کارهای خودشون رو به نمایش می‌ذارن

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر