قالب سازی زیورآلات

در اصفهان ، اصفهان
    قیمتتماس بگیرید
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان عبدالرزاق

قالب سازی زیورآلات

قالب سازی در اصفهان با توجه به گستردگی بالای تولید صنایع دستی و زیورآلات در جنس ها و مدل های مختلف، از سابقه ی بالایی برخوردار است.

برای ساخت بسیاری از زیورآلات و برخی صنایع دستی از قالب های آماده ی آن محصول استفاده می کنند تا محصول خود را به شکل دلخواه و مدنظر در بیاورند. در واقع می توان قالب سازی را اولین مرحله از ساخت یک محصول دانست.

استفاده از قالب قدمتی حدود پنج هزار سال دارد که نشان می دهد در آن زمان قالب های اولیه بیشتر از جنس گچ و سنگ و همچنین ماسه بوده اند. قالب سازی را می توان اینگونه تعریف کرد که طی فرآیندی قطعاتی با نام قالب های آماده ساخته می شوند تا برای تزریق مواد مورد نظر و ساخت محصول نهایی مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از تجهیزات به روز در کارگاه قالب سازی قالب گلد که یکی از بهترین کارگاه های قالب سازی در اصفهان به شمار می رود، موجب شده است تا این مجموعه بتواند ساخت قالب زرگری در اصفهان را با کیفیت بالا و ضمانت محصولات خود به مشتریان این حوزه عرضه کند.

داشتن صنعت قالب سازی در اصفهان به جهت اهمیت ساخت محصولات متنوع در این استان از جمله صنایع دستی و جواهرات و زیورآلات از اهمیت بالایی برخوردار است که در این بین کارگاه قالب سازی قالب گلد توانسته است با بهره مندی از دستگاه های کارآمد و تخصص نیروهای خود قالب زرگری در اصفهان را تولید نماید.
ساخت قالب زرگری در اصفهان

از جمله قالب های زرگری می توان به انواع دامله cnc ، گوی ساده و کرکره ای، انگشتر، گوشواره، حلقه، زیگزاگ و ریخته ای، قالب های مختلف وان یکاد، قالب های انس و پارسیان و دیگر موارد اشاره کرد.

سفارشات مشتریان برای ساخت هریک از این قالب ها و یا مدل های دیگر قالب زرگری توسط این مجموعه صنعتی پذیرفته شده و قالب ها با فرم دلخواه و کیفیت بالا به دست مشتریان می رسد.

حجم بالای تولیدات زیورآلات در سطح استان اصفهان لزوم داشتن کارگاه های قالب سازی در اصفهان را بالا میبرد. البته قالب سازی تنها محدود به حوزه ی زیورآلات و صنایع دستی و تزئینی نمی شود.

به طور کلی می توان قالب ها را به چهار دسته ی قالب های ریخته گری، قالب های آهنگری، قالب های تزریق پلاستیک و قالب های پرس اشاره کرد که هر یک با توجه به محصول نهایی مورد نظر ساخته می شوند. کارگاه قالب سازی در اصفهان نیز انواع مختلفی را شامل می شود که ساخت قالب زرگری یکی از آنها است.

ساخت قالب زرگری با کیفیت بالا و در شکل های به روز و مشتری پسند از ویژگی های مجموعه ی صنعتی قالب گلد می باشد که در کنار توجه به ساخت قالب های با کیفیت، فرم های متنوعی از این نوع قالب را نیز تولید می کند.

قالب سازی قالب گلد در اصفهان
امروزه پیشرفت در صنعت قالب سازی و به کارگیری دستگاه ها و ماشین آلات به روز صنعتی و نیز پیشرفت در بخش نرم افزاری موجب شده است تا کارگاه های قالب سازی در اصفهان همچون مجموعه صنعتی قالب گلد بتوانند ساخت قالب هایی با فرم های پیچیده و خاص تر را در دستور کار خود داشته و بازار رقابتی در این زمینه ایجاد نمایند.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر