کشکول ملیله کاری

در اصفهان ، اصفهان
    قیمت215,000 تومان
    پدیدآورندهامین نگار
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان کاوه

کشکول ملیله کاری
سایز کوچک
کشکول ملیله کاری سایز کوچک یکی از صنایع دستی بسیار زیبا و ظریف ساخته شده از فلز مس با آبکاری نقره می باشد. کشکول ملیله کاری اصفهان می تواند بصورت تزئینی در ویترین منزل شما قرار داده شود و یا بصورت کاربردی از آن برای سرو آجیل , شیرینی , شکلات و هر آنچه مورد نظرتان باشد استفاده گردد. کشکول نقلی ملیله کاری پایه دار با داشتن ظاهری ظریف و زیبا جذابیتی خاص به ویترین شما می دهد.
ارتفاع این کشکول در حدود 16 سانتی متر بوده و دهانه آن 9 *15 سانتی متر و وزن آن در حدود 195 گرم می باشد. جنس این کشکول از مفتول های مسی و آبکاری شده با آب نقره است. که با قرار دادن کنار هم و تشکیل شکل های زیبای هنری لحیم کاری گردیده. دوام بالا و ظرافت و زیبایی آن نکات مثبتی است که هر خریداری را جذب خود می کند.
ایجاد طرح های زیبای سنتی مانند بته جقه یا طرح گل ظاهری بسیار سنتی و شکیل را برای این ظرف پایه دار درست خواهد کرد. نگهداری از کشکول نقلی ملیله کاری پایه دار ساده بوده و حساسیتی نسبت به رطوبت ندارد با این حال بهتر است در فضاهای خشک نگهداری گردد. برای تمیز کردن آن نیز نباید از وسایل زبر و مواد شوینده شیمیایی استفاده گردد.
ظرافت کار ، هماهنگی انجام مراحل در همه سطوح بدنه ظروف ملیله و اجرای درست و استادانه از جمله مواردی است که باعث خلق یک اثر خوب و ماندگار می‌ گردد. خریداران محترم بایستی دقت لازم در نگهداری و جلوگیری از ضربه خوردن آن را مد نظر قرار دهند.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر