دوره های آموزش طراحی صنعتی آموزشگاه مجتمع فنی تهران

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانولیعصر، پائین تر از میدان ونک، خ 16 گاندی، پلاک 16

دوره های آموزش نرم افزارهای طراحی صنعتی
طراحی صنعتی، حرفه ای است که با خلق مفاهیم جدید در حوزه های مختلف زندگی انسانی سر و کار دارد. طراحی، معادلی است که برای واژه Design انگلیسی به کار رفته است، در حالی که Industrial design یکی از زیرشاخه های Design است. در حال حاضر آموزش طراحی صنعتی در ایران، با یک گرایش کلی و تحت عنوان کلی طراحی صنعتی انجام می شود.

در سال 1969 در گرد همایی انجمن بین المللی ملی جوامع طراحان صنعتی IDSI، توماس مالدونادو مدیر پیشین مدرسه باهاوس اولین تعریف اساسی از طراحی صنعتی را به صورت زیر بیان نمود:

“طراحی صنعتی فعالیتی خلاق در دوره های مختلف است که ویژگیهای قراردادی کالای صنعتی راشامل میشود. در بررسی ویژگی های قراردادی کالا نه تنها به مفهوم خصوصیات بیرونی آن، بلکه بیشتر به رابطه ساختاری موجود در یک کالا یا سیستمی از کالاها پی میبریم که به صورت مجموعهای واحد از دیدگاه تولیدکننده و مشتری، عمل خواهد کرد.“

تعريف طراحی صنعتی در يك كلام عبارت است از :
تعيين ويژگیهای كمی و كيفی كالا به منظور توليد به روشهای صنعتی.

طراحی صنعتی مجتمع فنی تهران

رشته طراحی صنعتی گرايشها و زيرگروههای متعددی دارد که در بیش از 100 گرایش و در قالب 10 دسته مختلف دسته بندی می گردد. كه مهمترين آنها عبارتند از :

طراحی محصول : لوازم خانگی/ مبلمان اداری و خانگی / وسايل صوتی و تصويری/ ماشينهای اداری/ نوشت افزار/ اسباب بازی و غيره.
طراحی دكوراسيون : شامل دكوراسيون خانگی، اداری، تجاری و غيره.
طراحی محيطی: فضا، مبلمان و چيدمان شهری و كليه فضاهای زير مجموعه آن نظير پاركها، نمايشگاهها، مراكز خريد، ايستگاههای اتوبوس و تاكسی و كليه محيط های عمومی، تاسيسات ترافيكی و نظاير آن.
طراحی خودرو : طراحی بدنه و نماي داخلي خودرو.
طراحی بسته بندی : بسته بندی كالا و محصولات مختلف.
طراحی اصلاحی : اصلاح خصوصيات عملكردی يا فرمی يك محصول به منظور بهبود كارايی آن.

یک طراح صنعتی می تواند با توجه به علاقه و گرایش خود در زمینه های متعددی مشغول به کار شود. این در حالی است که وظیفه دانشگاه، انتقال مفاهیم پایه و راهنمایی دانشجو برای تمرین وظایف یک طراح است. از میان فارغ التحصیلان، تنها افرادی در بازار کار موفق شده اند که در دوره دانشگاه، توانایی های شخصی خود را در زمینه های مختلف پرورش دادهاند و تنها به دروس دانشگاه اکتفا نکرده اند.
لذا دانش آموختگان دانشگاه ها و مراكزعلمي براي موفقیت در این صنعت ، نياز به يك سري آموزش هاي تكميلي دارند كه تلفيقي از دانش و تجربه افراد متخصص در اين عرصه است.
در همين راستا ، مجتمع فني تهران ، به عنوان يك مجموعه پيشگام و توانمند در اعتلاءِ سطح مهارتها و تخصص هاي علمي و عملی كشور، با تاسيس گروه طراحی صنعتی، سعی در برطرف کردن خلاء موجود در آموزش این رشته در ایران دارد. لذا با بهرهگيري از صاحب نظران و مدرسین مجرب اين عرصه در جهت آموزش و شكوفايي جوانان برومند ايران عزيز، و با در نظر گرفتن طيف گسترده مخاطبين دانشگاهي كشورمان، بر آن میباشیم که دورههای علمی، عملی و حرفهای در زمینه های مختلف به منظور رشد و ارتقاء دانش و تجربه علاقمندان به این صنعت ارائه دهد. آموزش حرفهای نرم افزارها ، دورههای تخصصی و همچنین کارگاه های آموزشی و سمینارهای چند روزه جزء اهداف آ

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر