سرویس سماور فیروزه کوبی

در اصفهان ، اصفهان
    قیمت10,500,000 تومان
    پدیدآورندهآقاجانی
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان استانداری، میدان نقش جهان

سرویس سماور فیروزه کوبی

سرویس سماور فیروزه کوبی اصفهان با برند صنایع دستی آقاجانی کی از محصولات نفیس و فاخر صنایع دستی اصفهان می باشد. سرویس قوری و سماور فیروزه کوب دارای 10 سال ضمانت می باشد و همچنینی دارای نشان استاندارد ملی ایران و شناسنامه و امضای استاد کار می باشد.

برای تولید این سرویس فیروزه کوبی حدود 2 ماه زمان نیاز می باشد و استاد کار فیروزه کوب تکه‌های سنگ فیروزه با دقت و ظرافت بسیار بالا با دست در قسمت مورد نظر جایگذاری و می چسباند. ارزش بالا و زیبایی منحصر به فرد این محصول به این دلیل می باشد که تمام تکه‌های سنگ فیروزه به کار رفته در آن، فیروزه نیشابور و مرغوب هستند.

ارتفاع این سماور فیروزه کوبی حدود 47 سانتی متر می باشد. و جنس زیر ساخت آن مس اعلا می باشد. سرویس سماور فیروزه کوبی دارای سینی قلمزنی شده ، کاسه فیروز کوبی ، پارچ و قوری فیروه کوبی می باشد.

خرید اینترنتی سماور فیرزوه کوبی لوکس با بهترین قیمت
فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش صنایع دستی اصفهان با ایجاد تمام مزیت های ممکن در یک فروشگاه آنلاین تا این که شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید. امکان خرید با تضمین بهترین قیمت ممکن، دریافت کالا در کمترین زمان ممکن، دسترسی به تنوعی کامل از محصولات صنایع دستی، دریافت بالاترین خدمات پس از فروش (شامل گارانتی خرید و تعویش کالا)، همه و همه برای پاسخ به اعتماد شماست.

قیمت سماور فیروزه کوبی
قیمت سماور فیروزه کوبی انتخاب سرویس سماور فیروزه کوبی برای یک موصول دکوری و تزیینی منزل بسیار عالی می باشد و به جرئت می توان گفت که یکی از شکیل ترین و با ارزش ترین محصولات صنایع دستی اصفهان می باشد. تاثیر دکوراسیون بر زیبایی منزل و حتی روحیه افراد انکارناپذیر است. در واقع هر زمان که حرف از دکوراسیون به میان می آید، از دو بعد زیبایی شناسی و روان شناختی مورد بررسی قرار می گیرد که البته هر دو تاثیرات متقابلی بر یکدیگر دارند. ظرف فیروزه کوبی از پر طرفدارترین لوازم دکوری منزل می باشند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ظروف فیرزوه کوبی اصفهان ، کاربردهای دو منظوره ی آن ها می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر