سرویس چای خوری فیروزه کوبی

در اصفهان ، اصفهان
    قیمت4,100,000 تومان
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    خیابانخیابان استانداری، میدان نقش جهان

سرویس چای خوری فیروزه کوبی
سرویس چای خوری فیروزه کوبی اصفهان که دارای 6 عدد استکان و یک قندان و سینی فیروزه کوبی می باشد از دسته محصولات لوکس و فاخر صنایع دستی اصفهان می باشد.این سروییس چای خوری علاوه بر زیبایی چشم گیر آن جهت استفاده در ویترین و دکوراسیون مزل خود، قابل استفاده برای پذیرایی نیز می باشد.

وزن کلی این سرویس فیروزه کوبی اصفهان 4150 گرم می باشد و جنس آن از مس خالص می باشد و همچینین سنگ فیروزه استفاده شده در آن از فیروزه نیشابود اعلا است. دارای 5 سال ضمانت می باشد.

سطح سینی مسی فیروزه کوبی این سرویس زیبای فیروزه کوبی قلم زنی شده است و تلفیق هنر فیروزه کوبی و قلمزنی زیبایی و ظرافت خاصی به این محصول بخشید است.

کلیه قسمت های سرویس فیروزه کوبی اصفهان دارای 4 لایه محافظ (پلی استر اعلا) می باشد که آن را در برابر رطوبت و گرما محافظ می گرداند. و قابل شستشو با دست می باشد.

فروش چای خوری فیروزه کوب صنایع دستی اصفهان که تجلی شکوه و زیبایی اثری فوق العاده هنری به همراه استکان های ظریف به رنگ آبی فیروزه و مس در کنار سینی مسی که دورتا دور آن را سنگهای ارزشمند فیروزه گرفته است افتخار تولید کننده گان این اثر و گالری هنرلوکس می باشد. این مجموعه چای خوری مسی فیروزه کاری شده مناسب جهت هدیه به بهترین شریک زندگی خود و همچنین جهت هدایای سازمانی، هدیه ی ویژه مدیران خاص و نفیس محسوب شود

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر