عمده فروشی ترمه حسینی

در یزد ، یزد
    استانیزد
    شهریزد
    خیابانخیابان امام - کوچه شهیدان حسینیان

ترمه حسینی یزد با نزدیک به نیم قرن فعالیت در امر طراحی و نقشه زنی و قریب به دو دهه سابقه در تولید ترمه ، به عنوان بزرگترین مجموعه تولید ترمه در ایران، دست دوستی و همکاری شما را به گرمی می فشارد و امید است بتوانیم به یاری خدا از همکاری شما بهره مند شویم.

به استحضار می رساند ترمه حسینی یزد به پشتوانه تجربه متولیان خود و نیز بهره مندی از فناوری و تکنولوژی مدرن در طول یک دهه توانسته است به گسترده ترین مجموعه تولید و ارائه ترمه در کشور ایران تبدیل گردد و هم اکنون با افزون بر یکصد نمایندگی در استان ها و شهرهای مختلف، مرغوب ترین و زیبا ترین ترمه ها در طرح ها و رنگ های متنوع را به مردم هنردوست و مشکل پسند عرضه می نماید.

لازم به ذکر است ترمه معمولاً به دو صورت پارچه و نیز پنل های آماده به بازار عرضه می شود که ترمه حسینی با امکان تولید ترمه در صدها طرح و هزاران رنگ، سلایق مختلف مشتریان خود را تأمین می نماید. پارچه ها و پنل های تولیدی ترمه حسینی یزد در سایز های متفاوت جهت استفاده های مختلف مانند رومیزی، روتختی، سجاده و جانماز، پرده، رومبلی و امثالهم کاربرد دارد. همچنین از پارچه ترمه جهت تولید محصولات جانبی مانند کیف، کفش، جعبه جواهرات، شال، لباس، تابلو و ….. استفاده می شود.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر