فروش عمده سفال و سرامیک

در همدان ، لالجین
    استانهمدان
    شهرلالجین
    خیابان.

فروشگاه های صنایع دستی، گل فروشی ها و اخیرأ فروشگاه های کتاب و ملزومات فرهنگی، متقاضی بخش عمده ی تولیدات سفال و سرامیک شهر لالجین هستند. سهم خرید گل فروشی های دو شهر تهران و شیراز، بیش از سایر شهرها می باشد و فروشگاه های صنایع دستی در مراکز استان های بزرگی مثل تهران، مشهد، اصفهان، کرمان، بوشهر، خوزستان و… خریداران عمده ی سفال های مصرفی و دکوری لالجین می باشند.
تضمین کیفیت و سلامت محصولات به عهده ی شهر سفال می باشد و مشتری بابت جنس مرغوب و سالم وجه پرداخت می کند. ارسال عمده با توجه به حجم بار، روش های متفاوتی دارد. بطور کلی اگر حجم بار زیر 100 کارتن (کارتن های متعارف سفال با ابعاد حدودی 40*40*40 سانتیمتر) باشد، ارسال بار توسط باربری و اگر بیشتر از این مقدار باشد، به ترتیب توسط وانت، کامیونت و کامیون انجام خواهد شد.
بسته بندی محصولات برای سفارشات عمده به صورتی است که احتمال شکست آن ها را بسیار پایین آورده و در حالت عادی احتمال شکست در حد صفر است. اما چنانچه به هر علت (اعم از سهل انگاری پرسنل باربری، رخ دادن حوادث پیش بینی نشده برای وسیله نقلیه و راننده، مشکلات جوی در فصول سرد سال و… ) بار دچار مشکل شود، تمامی مسولیت بار به عهده ی شهر سفال بوده و برای مشتری جای نگرانی وجود ندارد.
شایان ذکر است رانندگان در شهر سفال گزینش شده و از بین انسان های با تجربه و مسولیت پذیر انتخاب می شوند که همین موضوع باعث شده تا کنون مشکل خاصی در ارسال ها نداشته باشیم.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر