آموزشگاه موسیقی همراز

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانمیدان ونک، خیابان ونک، تقاطع کاروتجارت، پاساژ تک، آسانسور 2، طبقه 1، واحد 3

آموزشگاه موسیقی همراز
آموزشگاه موسیقی همراز با مدیریت دکتر مجید اخشابی از سال 1387 و با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان علاقه‌مندان فعالیت خود را آغاز نموده است.

وزارت ارشاد آموزشگاه های موسیقی را از جهت اساتید، متد آموزش، زمان آموزش و محیط آموزشی به سه درجه 1 و 2 و 3 تقسیم بندی کرده است که این آموزشگاه از لحاظ این تقسیم بندی در درجه یک قرار گرفته است.
آموزشگاه موسیقی همراز
فضای آموزشی

این آموزشگاه بیش از 30 رشته اموزشی را توسط اساتید مطرح و بنام این حوزه و در فضایی که همگی به منظور فعالیت های موسیقی طراحی و آکوستیک شده اند، تدریس می کند و همچنین دارای استودیو اختصاصی و مجهز جهت حمایت از هنرجوهای عزیز می باشد.

علاوه بر برگزار نمودن کلاس های رایج موسیقی برای عموم علاقه‌مندان و در کلیه سطوح، این آموزشگاه کلاس‌های تخصصی درحال‌حاضر در این آموزشگاه، آموزش مباحث آهنگسازی از قبیل: هارمونی، کنترپوان، فرم و آنالیز موسیقی کلاسیک و ایرانی، تئوری موسیقی، سلفژ، سازشناسی و استیلیستیک و همچنین برگزاری کلاس‌های اصول اجرا و دشیفراژ برگزار می شود.

از دیگر فعالیتهای اجرایی این آموزشگاه موارد ذیل می باشد:

بهره‌مندی از روش‌های انگیزه‌ساز و مشوقانه مثل اجراهای گروهی وهدفمند

ضبط‌های استودیویی به صورت صوتی و تصویری

تولید کلیپ‌های موسیقی

تولید آثارفاخر هنری برای هنرجویان

معرفی هنرجویان بااستعداد به عرصه اجرا و تولید حرفه‌ای

تشویق و ترغیب هنرجویان به پژوهش، تحقیق و فراگیری علوم مربوطه از این طریق.

در اکثر مراکز آموزشی صرفا فرآیندهای آموزشی در دستورکار قرار دارند و هنرجو تنها در مسیر آموزشی از ظرفیت‌ها و امکانات موسسه آموزشی استفاده می‌کند؛ اما در همراز مسیر به گونه‌ای طراحی شده‌است که هنرجو را تا مرحله کسب مهارت کامل، معرفی ارائه اثر روی سن، تولید اثر و اجرای آن روی سن و یا در رسانه‌ها موردحمایت تمام و کمال همرازش خواهد بود.

ما در همراز همه مایحتاج و ملزومات موفقیت را فراهم کرده‌ایم.

در همراز مثل مدرسه و هنرستان موسیقی، به دانش‌آموختگان دوره‌های مهارتی با همکاری و نظارت وزارت ارشاد دیپلم رسمی موردتایید وزارت آموزش و پرورش و قابل‌ترجمه ارائه می‌گردد

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر