مرکز آموزشی موسیقی شباهنگ

در گلستان ، گنبد كاووس
    استانگلستان
    شهرگنبد كاووس
    خیابانطالقانی شرقی، نرسیده به شهرداری، روبروی اداره تعاون روستایی، مجتمع زیتون-مرکز موسیقی شباهنگ- حسین رعنائی.

مرکز موسیقی شباهنگ

موسیقی شباهنگ در سال 1374 با عنوان آوای فاخته به مدیریت حسین رعنائی و با همکاری مجتبی زمانی در گنبد کاووس شروع به فعالیت نمود .در ابتدا این مرکز به آموزش سنتور و تنبک پرداخته و در این راستا هنرجویانی تربیت و وارد عرصه موسیقی نمود. که ثمره این تلاش اجرای اولین کنسرت بانوان در شهرستان گنبد کاووس تحت عنوان گروه مهتاب بود که با استقبال بی شائبه ای نیز روبرو شد. در ادامه ،از همکاری هنرمندان دیگر این شهراستفاده نمود و سازهای دیگر منجمله ویلن ، گیتار ، پیانو ، کمانچه راجهت آموزش ارائه داشت. و در پی آن به اجرای کنسرت های متعدد جهت شناساندن موسیقی در این شهر اقدام و درآمد های حاصله از آن ،به سیل زدگان استان گلستان و زلزله زدگان اردبیل در آن سالها اهدا شد .

در سال 1382 این مجموعه با عنوان ” مرکز آموزش موسیقی شباهنگ ” به مدیریت حسین رعنائی و سرپرستی حمیرا جدیدی به طور جدی وحرفه ای کار خود را آغاز و در دی ماه 1383 موفق به دریافت مجوز رسمی آموزشگاه موسیقی گردید.به این ترتیب اولین آموزشگاه تخصصی موسیقی در شهرستان گنبد کاووس از استان گلستان ،پایه گذاری شد.

این مرکز برای بالا بردن سطح آموزش از هنرمندان استان نیز استفاده نمود. در طی سال ها آموزش ،هنرجویان بسیاری از این مرکز پا به عرصه موسیقی گذاشته و یا تحت تاثیر این مجموعه علاقه مند، و وارد موسیقی شده اند.

در سال 1387 برای اولین بار در شهرستان گنبد ارکستر بزرگ موسیقی شباهنگ به رهبری حسین رعنائی و با سرپرستی حمیرا جدیدی به اجرای برنامه پرداختند و در آن هنرجویانی بالغ بر 40 نفر هنرنمایی کردند.

در سال 1388 این ارکستر با هنرجویانی بالغ بر 80 نفر، یکی از زیباترین اجراها را در این شهرستان ارائه داشتند.
هم اکنون مرکز آموزش موسیقی شباهنگ اولین و تنها مرکز مجاز موسیقی تخصصی درجه یک و دارنده مجوز رسمی به شماره 143/300 وکد هنری 33160038810001 در شهرستان گنبد با ارائه گواهینامه معتبر و عضو انجمن موسیقی استان گلستان می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر