آموزشگاه موسيقى شيدا

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    خیابانبلوار مرزداران خیابان اطاعتی جنوبی کوچه نیلوفر پلاک ۲۲

آموزشگاه موسيقى شيدا

آموزشگاه موسیقی شیدا از سال ۱۳۸۷ آغاز به کارنمود و توانست با استفاده از اساتید با تجربه و فارغ التحصیل رشته موسیقی( در اروپا و ایران) و استفاده از متد های روز دنیا در زمره برترین آموزشگاه های موسیقی در غرب تهران قرار بگیرد.
آموزشگاه موسیقی شیدا ،یک آکادمی مجهز موسیقی داری امکانات و لوازم کامل در محیطی گرم و صمیمی با روحیه یادگیری بالا می باشد و هدف اصلی خودرا اعتلای کیفیت آموزش موسیقی قرار داده است، این آموزشگاه برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان پذیرای هنرجویان عزیز می باشدو دوره های مختلفی را برای این عزیزان تدارک دیده است. این مجموعه با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده والگو برداری و مشاوره با بهترین مراکز موسیقی در جهان به دنبال رسیدن به بهترین کیفیت آموزشی می باشد.
و با استفاده از طرح درس مشخص برای تمامی ساز ها و در کنار آن تاکید بر آموزش مبانی موسیقی (تئوری ، سلفژ ،فرم، هارمونی ، کنتر پوآن ) در کنار ساز اصلی توانسته به خروجی بسیار خوبی دست یابد یطوری که تعدادی از هنرجویان این مجموعه هم اکنون بعنوان آهنگساز و نوازنده و مدرس ساز در آموزشگاه شیدا و مراکز معتبر دیگر مشغول به فعالیت هستند.
آموزشگاه موسیقی شیدا در غرب تهران و در محدوده مرزداران و شهرک ژاندارمری قرار دارد ، و یکی از موفق ترین آموزشگاه های غرب تهران می باشد.
دوره های متفاوتی در این آموزشگاه تدریس میگردد که شامل : آموزش گیتار، آموزش موسیقی کودکان (ارف)، آموزش سنتور، آموزش ویولن، آموزش تنبک، آموزش تار، آموزش آواز، آموزش سلفژ ، آموزش دف، آموزش سه تار، آموزش پیانو، آموزش فلوت، آموزش ویولنسل وآموزش فلوت کلید دار و … می باشد.
این آموزشگاه علاوه بر فعالیت در حوزه آموزشی ، در برگزاری کنسرت های هنرجویی نیز فعال بوده و در طول هر ترم آموزشی کنسرت هایی در سالن های معتبر برگزار کرده و با هنرجویان جهت شرکت در این کنسرت ها بصورت جداگانه ای در کلاس های ارکستر و گروه نوازی فعالیت کرده و به اجرای برنامه می پردازند.
در هر ترم آموزشی یک دوره رایگان آشنایی با ساز برای هنرجویان ارف یا عزیزانی که نیاز به کمک در انتخاب ساز دارند برگزار می شود تا هنرجویان عزیز با سازهای مختلف آشنا شده و متناسب با علایق خود ساز مورد علاقه ایشان را جهت یادگیری انتخاب نمایند.
در طول ترم های مختلف این آموزشگاه با دعوت از اساتید بزرگ موسیقی ایران و جهان، اقدام به برگزاری مسترکلاس کرده تا هنرجویان بتوانند با بالاترین سطح موسیقی روبرو شوند و با اساتید بزرگ موسیقی به تعامل بپردازند.
آموزش موسیقی در همان اولین قدم های خود نیاز به فرد متخصص و با تجربه دارد تا در کنار استفاده از روش های درست آموزشی و توجه به فرم بدن و دست در هنگام اجرا با تجربه و ارتباط خوب بتواند انگیزه و جذابیت را برای هنرجو همیشه در سطح بالایی حفظ کند و به همین دلیل از همان ابتدا در انتخاب آموزشگاه و استاد ساز مورد نظر دقت کنید .

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر