اقامتگاه بومگردی خانه منوچهری

در اصفهان ، كاشان
    استاناصفهان
    شهركاشان
    خیابانخیابان محتشم، کوچه شهید ثابت، کوی عمارت هفتم، شماره 59

اقامتگاه بومگردی خانه منوچهری

خانه منوچهری در استان اصفهان، شهرستان تاریخی و بسیار زیبا کاشان، خیابان محتشم، کوچه شهید ثابت، کوی عمارت هفتم واقع شده است. هتل سنتی منوچهری شامل 2 فاز از خانه های تاریخی کاشان می باشد که فاز اول در سال 1389 و فاز دوم در سال 1396 به بهره برداری رسیده اند.

خانه سنتی منوچهری شامل 2 مجموعه مجزا با فاصله یک کوچه از همدیگر می باشد. فاز اول خانه ای تاریخی با معماری مربوط به دوره قاجاریه دارای 5 اتاق 2 تخته، 2 اتاق 3 تخته، یک اتاق 4 تخته و یک اتاق 6 تخته می باشد، فاز دوم خانه ای سنتی با قدمت و معماری مربوط به دوران پهلوی دارای 10 اتاق 2 تخته و یک اتاق یک تخته است. اتاق های هر دو مجموعه دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی ) و حمام اختصاصی هستند. لازم به ذکر است مجموعه اول ( قاجاریه ) در سه طبقه زیرزمین، همکف و بالا ساخته شده است.
این خانه سنتی دارای کارگاه بافندگی و نمایشگاه وسایل تزئینی قدیمی و صنایع دستی نیز می باشد که مهمانان گرامی علاوه بر بازدید می توانند سوغات سفر خود را از آنجا تهیه نمایند.

امکانات و خدمات ارائه شده
از جمله امکانات و خدماتی که هتل سنتی خانه منوچهری برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ مسقف و غیرمسقف ( مجهز به دوربین مدار بسته و نگهبان شب )، پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( چیلر و اسپیلیت ) اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی
شهر کویری و تاریخی کاشان مرکز شهرستان کاشان می باشد که در فاصله 188 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان واقع شده است. از نظر آب و هوایی فصل های بهار و پاییز بهترین زمان سفر به این منطقه می باشد.

جاذبه های گردشگری
کاشان به دلیل داشتن آثار تاریخی، مذهبی و طبیعی زیادی که دارد همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی می باشد. باغ و حمام فین کاشان، مسجد آقا بزرگ، قدمگاه حضرت علی (ع)، آرامگاه شاعر نامی سهراب سپهری، شهر زیرزمینی نوش آباد، سرزمین زیبای قمصر، روستای گردشگری ابیانه و غار نیاسر از مهم ترین و زیباترین جاذبه های دیدنی این شهر می باشند

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر