اقامتگاه سنتی فروغ مهر

در فارس ، شیراز
    استانفارس
    شهرشیراز
    خیابانسه راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه 4(گذر تاریخی سنگ سیاه)، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک

اقامتگاه سنتی فروغ مهر
هتل سنتی فروغ مهر در استان فارس، شهر شیراز، سه راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه 4(گذر تاریخی سنگ سیاه)، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک واقع شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد.

هتل سنتی فروغ مهر دارای 18 باب اتاق به صورت 3 اتاق یک تخته، 12 اتاق دو تخته و 3 اتاق سه تخته می باشد و در مجموع امکان پذیرایی و اسکان حداکثر 40 گردشگر را دارد. تمامی اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی و حمام) اختصاصی هستند. لازم به ذکر است مسافرین عزیز می توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به صورت مشترک که در محوطه قرار دارد استفاده نمایند. هتل فروغ به سبب داشتن معماری سنتی، منحصر به فرد و کاشی کاری‌های بی نظیر و قرار داشتن در محله قدیمی و تاریخی سنگ سیاه شیراز، اقامت خاطره انگیز و متفاوتی را برای مسافران و گردشگران رقم میزند.

امکانات و خدمات ارائه شده
در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر کلم پلو شیراز، شیرازی پلو، دو پیازه آلو، شکر پلو، قورمه به، لوبیا پلو، هویج پلو، دمپختک شیرازی، یخنی نخود، چلو مرغ، قیمه و قرمه و …. طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند سفارش دهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در هتل می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش شوفاژ، سیستم سرمایش اسپیلت و خدمات لاندری اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل سنتی فروغ مهر پارکینگ اختصاصی ندارد اما جلوی درب هتل فضا برای پارک خودرو وجود دارد که با دوربین مدار بسته کنترل می شود.

جاذبه های گردشگری
از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این دیار که هر ساله و به خصوص فصل بهار گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان به حرم مطهر شاهچراغ، آرامگاه حافظیه و سعدیه، مسجد جامع عتیق، مسجد صورتی (نصیر الملک)، دروازه قرآن، باغ ارم، باغ عفیف آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ دلگشا، باغ جهان نما، تخت جمشید، نقش رستم، نقش رجب، عمارت دیوان خانه، ارگ کریم خانی، حمام و بازار وکیل، خانه زینت الملوک، مدرسه خان، موزه هفت تنان (هفت سنگ)، عمارت کلاه فرنگی، عمارت شاپوری، پارک آزادی، دریاچه مهارلو، تنگ بستانک، غار شاپو و تنگ تیزاب اشاره کرد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر