اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی

در فارس ، شیراز
    استانفارس
    شهرشیراز
    خیابانخیابان لطفعلی خان زند - کوچه 12/2

اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی

اقامتگاه بوم گردی سرای همایونی در شهر شیراز استان فارس واقع شده است که پس از بازسازی و مرمت در سال 1397 افتتاح شده و میزبان گردشگران می باشد.

درباره اقامتگاه
سرای همایونی در قلب بافت تاریخی شهر شیراز و در نزدیکی شاهچراغ و بازار وکیل و در همجواری نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک و… قرار دارد. اقامتگاه سنتی سرای همایونی دارای ۱۰ باب تاق با امکانات کامل رفاهی و یک حیاط مرکزی و حوض بسیار باصفا که با گلدان های زیبایی آراسته شده و پشت بام آرام و دلنشین است که پذیرای میهمانان داخلی و خارجی می باشد. در آن جا می توانید نمونه های زیبایی از کاشی کاری و آینه کاری و نقاشی و دیگر آثار هنری را که به دست استاد کاران ماهر و چیره دست خلق شده است مشاهده کنید.
این خانه بومی به سبک خانه های قدیمی با حیاط مرکزی و دیوارهای آجری که اتاق ها دور تا دور حیاط قرار دارد، ساخته شده است و ظرفیت پذیرایی از 23 گردشگر را دارد.

امکانات و خدمات ارائه شده
2 باب اتاق 3 نفره، 2 تخته ( یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره )، 3 باب اتاق دونفره، یک تخت ( یک تخت 2 نفره )، 4 باب اتاق دونفره، 2تخت ( دو تخت تک نفره ) و 1 باب اتاق سه نفره ( 3 سرویس تخت تک نفره ). گفتنی است همه ی اتاق ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سرویس خواب، یخچال و کمد لباس دارند.

از دیگر خدمات و امکانات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه و راهنمای تور اشاره کرد. سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها اسپیلیت می باشد.

جاذبه های گردشگری منطقه
شیراز یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که موجب شده علاوه بر توریست های داخلی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از توریست های خارجی نیز باشد.
آثار تاریخی: دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، گهواره دید، چاه مرتاض علی، ارگ کریم خان، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، نارنجستان قوام، تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم و بازار وکیل.
اماکن مذهبی:آرامگاه امام زاده زنجيري، آستان مقدس حضرت شاه چراغ (ع)، آرامگاه علي ابن حمزه، آرامگاه شهيد دستغيب، آرامگاه سيد تاج الدين غريب و آستان مقدس حضرت سيد ميرمحمد.
اماکن گردشگری: پارک ملی بمو، آبشار کوه مره سرخی، بهشت گمشده، آبشار مارگون، دریاچه مهارلو، چشمه جوش، چشمه شش پیر، چله گاه، تنگه تیزاب، چشمه پیربناب، پیست اسکی، سد درود زن و بند بهمن

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر