اقامتگاه سنتی پنج دری

در فارس ، شیراز
    استانفارس
    شهرشیراز
    خیابانخیابان 9 دی، روبروی پارکینگ عمومی زائر، داخل گذرهفت پیچ

اقامتگاه سنتی پنج دری
هتل سنتی پنج دری در استان فارس، شهر شیراز، خیابان 9 دی، رو بروی پارکینگ عمومی زائر، داخل گذرهفت پیچ واقع شده است که دارای نمای آجر با قدمت 120 سال که در سال 1397 بازسازی شده است.

درباره هتل
هتل سنتی پنج دری دارای 10 باب اتاق به صورت 2 اتاق دو تخته دبل که یکی از اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و توالت فرنگی ) و حمام و اتاق دیگر دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی ) و حمام اختصاصی می باشد. 1 اتاق دوتخته توئین دارای سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی است. 4 اتاق سه تخته به صورت یک تخت دبل و یک تخت سینگل، که 3 اتاق دارای سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و توالت فرنگی ) و حمام و اتاق دیگر دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی ) و حمام اختصاصی می باشد. 1 اتاق چهارتخته به صورت چهار تخت سینگل دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی ) و حمام اختصاصی است. 2 اتاق پنج تخته دارای اتاق خواب، یک تخت دبل و سه تخت سینگل، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و توالت فرنگی ) و حمام می باشند و در مجموع ظرفیت پذیرایی و اسکان 32 گردشگر را دارد.لازم به ذکر است اتاق های دوتخته و چهار تخته در طبقه اول و اتاق های سه تخته و پنج تخته در طبقه دوم (شش تا هفت پله ) واقع شده اند.

امکانات و خدمات ارائه شده
در هتل سنتی پنج دری غذاهای محلی و سنتی نظیر کلم پلو شیرازی، کته گوجه شیرازی، دیزی، جوجه کباب و انواع خورشت ها و… در رستوران اقامتگاه طبخ می شود که مسافرین عزیز می توانند سفارش دهند.

از جمله امکانات و خدمات دیگری که این هتل برای مسافران محترم در نظر گرفته است می توان به اینترنت نامحدود، سیستم سرمایش اسپیلت و سیستم گرمایش شوفاژ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای گردشگری اشاره کرد و همچنین تمامی اتاق های هتل دارای سشوار، حوله حمام، دمپایی، تلویزیونLED و مینی بار( غیر رایگان ) می باشند.

لازم بذکر است به دلیل قرار گرفتن هتل در 50 متری کوچه امکان ورود ماشین به درب هتل وجود ندارد.

موقعیت جغرافیایی
هتل سنتی پنج دری در شهر تاریخی و توریستی شیراز مرکز استان فارس قرار دارد که از آب و هوای معتدل بر خور داراست و بهترین فصل سفر به این شهر زیبا، بهار و پاییزمی باشد.

جاذبه های گردشگری
از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان به به بارگاه شاهچراغ، حافظیه، سعدیه، آرامگاه شاه شجاع، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ ارم، خانه زینت الملوک، باغ عفیف آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ دلگشا، باغ جهان نما، مسجد جامع عتیق، مسجد نصیر الملک، پاسارگاد، تخت جمشید، دروازه قرآن، عمارت دیوانخانه شیراز، ارگ کریم خان، حمام و بازار وکیل، نقش رستم، نقش رجب، موزه هفت تنان ( موزه سنگ)، موزه پاریس( کلاه فرنگی )، غار شاپور، آبشار مارگون، تنگه تیزاب، چشمه شش پیر شیراز، دریاچه مهارلو و تنگ بستانک اشاره کرد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر