اقامتگاه بوم گردی تورال کندوان

در آذربایجان شرقی ، اسكو
    استانآذربایجان شرقی
    شهراسكو
    خیابانروستای صخره ای کندوان

اقامتگاه بوم گردی تورال کندوان
(احمد رییسی)

اقامتگاه بوم گردی تورال کندوان (احمد رئیسی) در روستای بسیار زیبا و توریستی کندوان، شهرستان اسکو، استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

درباره اقامتگاه
اقامتگاه صخره ای تورال یک واحد، سوئیت اقامتی می باشد که با دارا بودن یک اتاق خواب، هال و پذیرایی، آشپزخانه با تمامی تجهیزات و امکانات، سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و فرنگی) و حمام اختصاصی، 5 عدد تخت خواب و سیستم گرمایشی شوفاژ در مجموع ظرفیت پذیرایی از 8 گردشگر را دارد و با توجه به آب و هوای خنک و ییلاقی منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد.
تورال به معنای همیشگی و جاودانه است و این اقامتگاه سنتی خانه ای روستایی با قدمت 700 سال بوده که پس از مرمت و بازسازی به عنوان اقامتگاه بوم گردی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشد. قطعا اقامت در خانه ای در دل صخره با زیبایی فضای بیرونی و داخلی اش هر شخصی را مجذوب خود می کند.

امکانات و خدمات ارائه شده
از سایر امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی تورال برای رفاه مسافران در نظر گرفته میتوان پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، اینترنت و وای فای رایگان، وسایل گرمایشی نظیر پتو و تشک و … را نام برد.
لازم به ذکر است رستورانی در نزدیکی اقامتگاه قرار دارد که مسافران عزیز در صورت تمایل می توانند وعده های غذایی خود را آنجا میل کنند و یا با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه از انواع غذاهای محلی و سنتی رستوران سفارش دهند و داخل اقامتگاه سرو نمایند.

موقعیت جغرافیایی
روستای کندوان در 60 کیلومتری جنوب غربی شهر تبریز قرار دارد و کندوان جزو روستاهای دهستان سهند و از توابع بخش مرکزی شهرستان اسکو محسوب می شود.

جاذبه های گردشگری
یکی از جالب ترین نکات راجع به روستای کندوان این است که این روستا در اثر آتشفشان های حاصل از کوه سهند به وجود آمده است و این معجزه طبیعی یکی از سه روستای صخره ای در سطح جهان است و به علت معماری و بافت خاص خود همه ساله میزبان گردشگران داخلی و توریست های خارجی فراونی است. از دل یکی از تپه های اطراف هم چشمه ی آب گوارایی جاری می شود که طبق گفته ها خواص درمانی زیادی دارد. زمین ها و مراتع سرسبز اطراف هم محل مناسبی برای گذراندن تفریحات و لذت بردن از آب و هوای بسیار خوب منطقه می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر