اقامتگاه بوم گردی سنتی طبیب

در خوزستان ، شوشتر
    استانخوزستان
    شهرشوشتر
    خیابانچهارراه امام – کوچه سنگفرش

اقامتگاه بوم گردی سنتی طبیب
هتل سنتی طبیب یک خانه سنتی در بافت تاریخی شهر شوشتر استان خوزستان است که گچ بری ها، آجرکاری ها، در و پنجره های چوبی، طاق های زیبا و قوس های بکار رفته در نمایش، از شاهکارهای دست معماران ایرانی می باشد.

این بوم گردی قدیمی در سال 95 پس از طی مدت زمانی برای مرمت و بازسازی به عنوان هتلی سنتی به بهره برداری رسید و آماده ی پذیرایی از مهمانان و توریست گردان از داخل و خارج کشور شد. این هتل سنتی 33 نفر ظرفیت و 9 باب اتاق به ظرفیت های 1 تا 6 نفر دارد که در همه آن ها تمامی امکانات و خدمات رفاهی از قبیل سرویس تخت خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال، سرویس دهی اینترنت، سیستم های سرمایشی گرمایشی(کولر و بخاری)، میز، صندلی، مبلمان و بالکن برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است. در آشپزخانه اقامتگاه این امکان برای گردشگران فراهم شده است تا در صورت نیاز آشپزی کرده و یا غذای خود را گرم کنند.

لازم به ذکر است اقامت در این خانه بومی فقط همراه با وعده صبحانه رایگان بوده و ناهار و شام طبخ نمی شود. مسافران می توانند برای سفارش غذا به رستوران هایی در نزدیکی اقامتگاه مراجعه کنند و انواع غذاهای سنتی این منطقه نظیر قلیه ماهی، فلافل جنوبی، پوکورا، نافله ی خوزستانی، سمبوسه و ارده پلو را سرو نمایند. همچنین می توانند هنگام خروج از هتل وسایل و اشیاء قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خیالی آسوده و با استفاده از خدمات ترنسفر و تاکسی سرویس این هتل به گردش بروند.

بهترین زمان برای سفر به شوشتر و اقامت در این بوم گردی، آبان ماه تا پایان فروردین ماه می باشد که از بهترین آب و هوا برخوردار بوده و بیشترین توریست را میزبانی می کند. از اماکن گردشگری شوشتر می توان به پل تک دهانه داریون، پل بند شادروان و پل بند لشکر اشاره کرد. همچنین آرامگاه دانیال نبی یکی از زیارتگاه های توریست گردی این شهر است که علاوه بر عبادت، می توان از معماری زیبا و با شکوه آن نیز لذت برد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر