اقامتگاه سنتی ماه منیر

در فارس ، شیراز
    استانفارس
    شهرشیراز
    خیابانخیابان لطفعلیخان زند - کوچه نارنجستان قوام

اقامتگاه سنتی ماه منیر
اقامتگاه سنتی ماه منیر در شهر شیراز استان فارس واقع شده است. این اقامتگاه دارای 7 باب اتاق مستر شامل اتاق های 2 تا 3 نفره 2 تخته، 1 باب اتاق 8 نفره کف خواب مناسب سفرهای خانوادگی، 2 باب اتاق 3 تخته و همچنین 1 باب سوئیت 6 نفره، 1 خوابه دارای 1 تخت دو نفره و امکانات رفاهی می باشد.
از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ غیر مسقف، خدمات لاندری، راهنمای تورهای گردشگری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، نظافت روزانه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند کولرگازی و بخاری اشاره کرد.
گفتنی است یک کافی شاپ سنتی نیز در این اقامتگاه وجود دارد که انواع نوشیدنی ها و دمنوش های گیاهی را در محیطی زیبا برای شما گردشگران عزیز سرو می کند.
رستوران هتل سنتی ماه منیر ارائه دهنده انواع غذاهای محلی شهر شیراز مانند کلم ‌پلو شیرازی، دو پیازه آلوی شیرازی، شکرپلو، قورمه‌به، یخنی نخود، لوبیا پلو، رب پلو، شیرازی پلو، آب پیازک یا اشکنه شیرازی، هویج پلو، کوفته هلوی شیرازی، دمپختک شیرازی و کوفته سبزی و انواع غذاهای رسمی ایرانی می باشد و گردشگران می توانند برای وعده های غذایی خود از این رستوران سنتی بهره مند شوند.
از جمله جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی شهر شیراز که در نزدیکی این اقامتگاه قرار گرفته و گردشگران به راحتی می توانند از آن ها بازدید کنند می توان موارد ذیل را نام برد:
دروازه قرآن
شیراز در زمان های گذشته دارای شش دروازه بوده است که امروزه تنها دروازه قرآن باقی مانده است.
این دروازه در ورودی شهر طاق بزرگی وجود دارد و ماشین های سواری از زیر آن عبور می کنند. این بنا به دروازه قرآن مشهور است و علت نام گذاری آن قرآنی است که در محفظه ی بالای این دروازه به دستور عضد الوله دیلمی قرار گرفته است تا گردشگران و مهمانان شیراز به سلامت از آن گذر کنند.

ارگ کریم خانی
یکی از جاذبه های تاریخی و جالب شیرازاین ارگ می باشد، این بنا مهم ترین و بزرگترین ساختمان مربوط به دوره ی زندیه است و چون محل زندگی کریم خان بوده به این نام شهرت یافت. در حال حاضر این ارگ موزه ای از مجسمه های دیدنی و جالب است.

خانه زینت الملوک
بنایی زیبا و باشکوه خانه زینت الملوک که ابتدا محل سکونت و زندگی قوام ها و خانواده آن ها بوده هم اکنون به موزه و نگار خانه ای دیدنی بدل شده است. گچبری ها، نقاشی ها و آیینه کاری های بسیار نفیس و زیبای این خانه ی تاریخی گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به سوی خود می کشاند

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر