اقامتگاه سنتی پارسیان

در کرمان ، قلعه گنج
    استانکرمان
    شهرقلعه گنج
    خیابانبلوار علوی - روبروی سایت اداری بنیاد

اقامتگاه سنتی پارسیان
در شهر قلعه گنج استان کرمان قرار دارد. این هتل زیبا دارای 30 اتاق 2 تخته کپری شکل می باشد که دارای 5 راهرو سنتی است و هر راهرو شامل 6 اتاق کپری بوده که تمام کپرها امکاناتی از قبیل کاناپه، تلویزیون، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( اسپیلت )، کمد و چوب لباسی، جا کفشی و توالت فرنگی و حمام مستقل و … را دارند . هتل پارسیان قلعه گنج علاوه بر امکانات اقامتی، دارای رستوران، کافی شاپ رو باز و سر پوشیده، تفریحاتی همچون شتر سواری، فوتبال دستی و دوچرخه سواری نیز می باشد. از سایر خدمات و امکانات این هتل می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، پارکینگ مسقف و غیر مسقف و سرویس بهداشتی مشترک در لابی و … اشاره کرد.

کپر به معنی خانه یا سایه بان است که با شاخه و برگ درختانی از جمله درخت خرما در مناطق گرمسیر کشور ساخته شده است و با وجود گرمای طاقت فرسای این مناطق فضایی خنک و دلنشین دارد. اقامت در کپرها آن هم در قلب کویر سوزان کرمان لذتی فراموش نشدنی و ارزشمند دارد، هتل پارسیان نخستین هتل کپری در کشور ایران است که در فروردین ماه سال 1395 برای پذیرایی از توریست گردان و مسافران افتتاح گردیده و جمعا ظرفیت پذیرایی از 90 مسافر را دارد.

درباره جاذبه های گردشگری قلعه گنج :
کویر جازموریان، چشمه آب گرم، بقعه متبرکه شاهزاده ابوالقاسم، رودخانه های فصلی و منطقه محافظت شده مارز و … از جمله مکان های گردشگری این شهر می باشد.

در دل کویر و تالاب جازموریان چشمه آبگرمی به رنگ قرمز است که در فاصله حدود صد کیلومتری شهر قلعه گنج می باشد.

آستان مقدس شاهزاده ابوالقاسم از دیگر جاذبه های گردشگری است که همه ساله در نوروز و فصل بهار مهمانان زیادی به آنجا سفر کرده و اوقات فراغت خود را در آنجا می گذرانند .

منطقه محافظت شده مارز در شرق قلعه گنج قرار دارد که دارای گونه های جانوری و پوشش گیاهی مانند انجیر وحشی، خرزهره، کهور و … می باشد.

پیام سامانه نگارخانه:
سامانه نگارخانه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
آثار هنری صنایع دستی 1
صنایع دستی 2

موارد بیشتر